מידע נוסף

איפה מוצאים בגדי הריון צנועים?

מציאת בגדים שהם גם צנועים וגם יפים מהווה אתגר גדול עבור נשים רבות, שמעוניינות להתלבש בסטייל ובטעם המתאים להן, ועם זאת להקפיד על כללי ההלכה בכל הנוגע לצניעות.
אך אתגר זה הופך מקשה לכמעט בלתי אפשרי, כאשר מדובר בבגדי הריון.
זאת מאחר ששוק בגדי ההריון הוא כמובן מצומצם יותר משוק הביגוד הרגיל, אך גם בעקבות תפיסה הרווחת בקרב נשים דתיות, אשר לא רואה צורך רב בבגדי הריון יפים ומעוצבים, אלא מאמינה כי כאשר את בהריון, על הבגדים להיות פרקטיים בלבד, ללא קשר למראה החיצוני.
מעבר לקושי המוגבר בנושא העיצוב והסטיילינג כאשר מדובר ברכישת בגדי הריון לדתיות, קיים קושי מוגבר גם בפן של הצניעות. זאת מכיוון שכאשר את בהריון, באופן טבעי, עם גדילת הבטן שלך, תזדקקי לשמלות ארוכות יותר ויותר, כך שאורך שפעם התאים לך והספיק על מנת לכסות את הברך או כל גבול אחר אותו את מחשיבה כצנוע עבורך, כבר לא מספיק ארוך עבורך.
כך, נוצר מצב בו בגדים כמו חצאיות הריון לדתיות מהווים מחסום שמונע מנשים רבות להתלבש איך שהן היו רוצות במהלך ההריון שלהן, מבלי צורך להתפשר על צניעות או על יופי.

 

אז איך בכל זאת מוצאים שמלות להריון צנועות?

המזל הגדול הוא, שאנחנו לא הראשונות להכיר בבעיה זו. ישנן נשים מעצבות שחשבו עליה כבר, והחליטו להוציא פתרונות בדמות קו ייצור של בגדים צנועים להריון בעיצובן.
רוב המעצבות מציעות את הקולקציות שלהן באינטרנט, כך שהגישה עבורך היא נוחה וקלה, ובלחיצת כפתור תוכלי למצוא מגוון רחב של שמלות הריון צנועות, חולצות, חצאיות וכדומה.
ברחבי האינטרנט, שמלא בהצעות למעצבות מסוגים וסגנונות שונים, תגלי שלא רק שאת יכולה למצוא המון אפשרויות לבגדים שיתאימו לך, לטעמך האישי ולסגנונך הדתי, אלא אף שתצטרכי לסנן את התוצאות ולהבין איך תוכלי למצוא עבורך את הבגדים שיתאימו לך, בלי להסתחרר מהמגוון הרחב המוצע ברשת.
לכן, ריכזנו עבורך מספר טיפים, שיעזרו לך לבחור חולצות הריון צנועות או כל פריט אחר, שיעזור לך לצלוח את ההריון הזה בסטייל ובנוחות.

 

טיפים לבחירת בגדי הריון צנועים

לאחר שנחשפת למגוון המסחרר שקיים באינטרנט, מומלץ להתחיל לצמצם את האפשרויות שלך.

  • בחרי על פי פרקטיקה – בגדי הריון הם אמנם חשובים מאוד, ולא ניתן לצלוח את התקופה הזאת בלעדיהם, אך חשוב לזכור כי מדובר בבגדים שמיועדים לתקופה מאוד מסוימת ומצומצמת. לכן, כדאי לבחור בבגדים פרקטיים, שתוכלי לשלב עם מגוון לוקים ולהגיע איתם למגוון אירועים, ולא יצמצמו אותך כך שתיאלצי לקנות המון פריטים מאותה קטגוריה. נסי למצוא מספר מועט של חצאיות שיתאימו לך לרוב החולצות, שמלות שיתאימו לך לשבתות, ועוד.
  • בחרי על פי נוחות – מעבר לפרקטיקה ברמת השימושיות של הבגדים בשילוב עם שאר הבגדים שלך, חשוב לזכור כי בגדי הריון אמורים להיות בראש ובראשונה נוחים. כדאי כמובן שהם יהיו גם לטעמך מבחינת המראה, אך אל תשכחי שתקופת ההריון מזמנת אתגרים רבים מבחינת הגוף, ובגדים נוחים הם חובה על מנת לצלוח אותה יותר בקלות.
  • בחרי על פי יופי – אל תשכחי את הטעם האישי שלך. זה שאת בהריון לא אומר שאת כבר לא אישה עם סטייל. נסי למצוא בגדים שמשקפים את הסטיילינג שלך גם בימים רגילים, כאלו שישוו לך מראה שאת אוהבת, וישמחו אותך כשאת לובשת אותם בבוקר.
  • בחרי על פי מחיר – כאמור, חשוב לזכור שבגדי הריון נועדו לתקופה מצומצמת, ולכן מומלץ לשים לב לתווית המחיר, ולא להתפתות לבגדים במחירים מופקעים שהאיכות שלהם לא מצדיקה אותם.
  • בחרי על פי צורך – בדקי אם יש לך אירוע משפחתי או כל אירוע חגיגי אחר שבו תצטרכי להשתתף במהלך ההריון. אם יש לך כזה, מומלץ לחפש שמלות ערב צנועות להריון באתרים השונים של המעצבות. ישנן מעצבות שמתמחות בעיצוב שמלות ערב להריון לדתיות, ומומלץ ליהנות מהן.

 

Ruth Cherdy

המותג Ruth Cherdy הוא מותג המתמחה בבגדים צנועים ומעוצבים לדתיות. המותג שם לעצמו מטרה- לעזור לנשים דתיות להנות משני העולמות, ולשמור על כללי הצניעות בלי לוותר על הסטייל. האתר מציע מגוון מוצרים, כולל שמלות הריון לדתיות. אם זה נשמע לך מעוניינת, מוזמנת להקליק כאן ולבקר באתר שלנו.