מידע נוסף

מחפשת בגדים לשבת חתן ולא מוצאת? הגעת למקום הנכון

שבת החתן היא אירוע שהתזמון שלו מקשה מאוד להשקיע בו כמו שאולי הייתם רוצים. כל האנרגיות, ההשקעה וההכנות מכווננים לערב החתונה, בעוד ששבת החתן, המגיעה בסוף השבוע שלאחר החתונה, לא יכולה לקבל הרבה תשומת לב. אך עם זאת, מדובר באירוע שדורש די הרבה ארגון- לסדר מקומות לינה לכל האורחים לשבת, למצוא קייטרינג איכותי ואולם בו ניתן להכיל את כל הסועדים, לחשוב על תכנית למהלך השבת, ובין כל המשימות הגדולות האלו עוד צריך למצוא זמן לקנות בגדים חדשים וחגיגיים שיתאימו לאירוע.
אז בין אם את בת משפחה קרובה, אם החתן או אפילו הכלה עצמה, ישנו סיכוי גדול שנתקלת בקשיים בעת מציאת שמלות לעליה לתורה.
אך אל דאגה, אנחנו יודעות שאין לך הרבה זמן להקדיש לסיבוב חיפושים מייגע ולהתרוצצויות בין חנויות בגדים, ולכן ריכזנו עבורך מספר טיפים שיעזרו לך למצוא בגדי אירועים מושלמים, צנועים ויפים.

 

אז איך בוחרים בגדים לנשים לשבת חתן?

יש מספר טיפים שכדאי לשים לב אליהם לפני רכישה של בגדים לאירוע.

  • בחרי לפי הקונטקסט – טיפ זה חשוב בעיקר כאשר מדובר באירוע משפחתי כמו שבת חתן. השמלה שתלבשי מיועדת במיוחד עבור האירוע, שהחלק המרכזי שלו מתרחש בבית הכנסת בעת הקריאה בתורה. לכן, חשוב לשים לב כי הבגד שאת רוכשת הינו מתאים לאירוע מסוג כזה. לא משנה איך את הולכת ביום יום, כדאי לוודא כי מה שאת בוחרת ללבוש הולם את בית הכנסת, כאשר כל בית כנסת הוא לעתים בעל קוד לבוש מקובל שונה, וכדאי לברר אותו לפני האירוע, במידה ואינך חלק מהקהילה.
  • בחרי לפי העיצוב – כמובן שהדבר החשוב ביותר הוא שאת תאהבי את מה שאת לובשת. בחרי שמלה שתתאים לאישיות שלך, ותגרום לך לשמוח ולהתרגש. מומלץ לבחור שמלה מעט חגיגית יותר ממה שתלבשי בדרך כלל בשבת רגילה, על מנת להעצים את האירוע.
  • בחרי לפי המחיר – נכון, לא כדאי שזה יהיה השיקול היחיד שלך, מאחר וכך תמצאי את עצמך לובשת שמלה פשוטה מדי, לא מחמיאה ואפילו לא נוחה. אך עדיין, מומלץ להתחשב במחיר בעת רכישה של שמלה לשבת חתן. אל תשכחי ששבת החתן מגיעה אחרי תקופה ארוכה של חגיגות שכוללות הוצאות רבות.
  • בחרי לפי העונה – שימי לב שעל השמלה לשרת אותך גם במהלך היום, ולעתים במהלך טיול שבת בחוץ, וגם בעת הקריאה בתורה, בבית הכנסת שהוא לרוב ממוזג וקריר. אם מדובר בחורף, וודאי כי השמלה שלך מתאימה לסוודר שניתן לשים מעליה.
  • בחרי לפי הנוחות – למרות שעיקר האירוע מתרחש בעת קריאת התורה בבית הכנסת, את עומדת ללבוש את השמלה הזו כל היום. וודאי כי השמלה הינה נוחה ומאפשרת לך תזוזה באופן קל וטבעי.
  • בחרי לפי נוחות הרכישה – נקודה חשובה ביותר, שתחסוך לך את ההתרוצצויות המיותרות בימים שלפני החתונה. את קניית השמלה לשבת החתן, מומלץ פשוט לעשות באינטרנט. בדרך זו תוכלי להיחשף למגוון רחב של שמלות בעיצובים שונים במהירות ובקלות, ולבחור את השמלה המתאימה לך ביותר מבלי לצאת מהבית. תוכלי לבצע השוואת מחירים בין החנויות השונות, ולהתרשם מהמגוון הרחב שיש למעצבות השונות להציע.

 

Ruth Chedry

אם את מעוניינת ברכישה קלה ונוחה באינטרנט, מתוך מגוון של שמלות ערב יפות, צנועות וחגיגיות, המותג Ruth Chedry הוא המקום בשבילך. האתר מציע מגוון רחב של בגדים בסגנונות שונים, כולל בגדי יום יום, בגדי ערב וכיסויי ראש. אז אם את רוצה למצוא שמלה לשבת חתן בקלות, לחצי כאן.